به گزارش رصدمراغا؛ اصغر تنومند رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با اشاره به افزایش روزافزون تعداد بیماران کرونایی بدحال، می‌گوید: با تداوم این روند، تعداد فوتی‌های کرونا در این شهرستان طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت. طبق اظهارات تنومند پیش‌بینی‌های لازم برای پذیرش بیماران در سایر بیمارستان‌های شهرستان انجام شده و […]

به گزارش رصدمراغا؛ اصغر تنومند رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با اشاره به افزایش روزافزون تعداد بیماران کرونایی بدحال، می‌گوید: با تداوم این روند، تعداد فوتی‌های کرونا در این شهرستان طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

طبق اظهارات تنومند پیش‌بینی‌های لازم برای پذیرش بیماران در سایر بیمارستان‌های شهرستان انجام شده و علاوه بر ۱۶۰ تخت بیمارستان امیرالمومنین(ع)، ۶۰ تخت در بیمارستان سینا و ۳۰ تخت در بیمارستان شهید دکتربهشتی در نظر گرفته شده است اما کادر بهداشت و درمان به شدت خسته هستند.

وی ادامه می دهد: مبتلایان به کووید ۱۹ برای کمک به کادر بهداشت و درمان باید در قرنطینه بمانند، کسانی که مبتلا نیستند از تجمع‌ها دوری کنند و افرادی که دارای علایم این بیماری هستند، در اسرع وقت به مراکز درمانی مراجعه کنند تا مرگ و میر ناشی از شیوع این ویروس کاهش یابد.

وی اظهار داشت: با توجه به شناسایی ویروس‌های جهش یافته از جمله ویروس انگلیسی، برگزاری مجالس ترحیم، مذهبی و عروسی و همچنین تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها می‌تواند در این روزها خطرناک باشد.
انتهای پیام/