به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی جانشین انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قصد خودکشی فردی در بالای بالکن منزل مسکونی در یکی از محلات شهرستان مراغه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد در محل حاضر شدند. وی افزود: با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی جانشین انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قصد خودکشی فردی در بالای بالکن منزل مسکونی در یکی از محلات شهرستان مراغه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشاهده گردید که مرد جوانی با ریختن بنزین روی خود قصد خودسوزی را دارد که بلافاصله ماموران حاضر در صحنه و مشاور کلانتری با استفاده از روش های مشاوره ای وی را دعوت به آرامش کرده و با صحبت های ماموران از این اقدام منصرف و جانش را نجات دادند.

جانشین انتظامی شهرستان مراغه با بيان اينکه خانواده این مرد ضمن حضور در کلانتری و تقدير از عملکرد به موقع و هوشمندانه پليس در نجات جوان آنها تصريح کرد: پليس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تامين امنيت شهروندان تلاش خواهد کرد.

سرهنگ ریحانی در پايان به خانواده ها توصيه کرد: با گفت و گو و استفاده از مشاوران مجرب مشکلات بين اعضای خانواده به ويژه جوانان را حل و فصل کنند تا از بروز رفتارهای پرخطر اين چنينی پيشگيری شود.