رصدمراغا | سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع یک پرونده از مراجع قضائی به پلیس آگاهی شهرستان مراغه مبنی بر کلاهبرداری و سرقت ۲۰۰ قطعه سکه بهار آزادی با ترفند فروش عتیقه جات تاریخی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. […]

رصدمراغا | سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع یک پرونده از مراجع قضائی به پلیس آگاهی شهرستان مراغه مبنی بر کلاهبرداری و سرقت ۲۰۰ قطعه سکه بهار آزادی با ترفند فروش عتیقه جات تاریخی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و تلاش چند روزه شبانه روزی با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم با شگرد های خاص پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در ۲ عملیات غافلگیرانه و ضربتی اعضای ۳ نفره باند کلاهبرداری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پس از مشاهده مستندات به جرم خود با ترفند فروش اشیاء عتیقه و تاریخی با جعل عناوین و با شگردهای خاص کلاهبرداری و کسب اعتماد مالباخته، در یک معامله سوری در موقعیتی مناسب اقدام به گرفتن ۲۰۰ قطعه سکه، اعتراف کردند.

سردار عبدی با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند از شهروندان درخواست کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و شیادان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت برخورد با چنین افرادی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/