به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ علی ریحانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای فنی، اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ علی ریحانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای فنی، اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سارقان حرفه ای سابقه دار را در این راستا شناسایی و در عملیات های جداگانه ۱۴ نفر را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی مراغه تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی صورت گرفته به ۲۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان معترف شدند که در این راستا ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ ریحانی در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/