به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ ستاد حاتم سیفی فرمانده پادگان امام رضا علیه السلام مراغه گفت: ۴عراده توپ جنگی خودکششی ۱۷۵ میلیمتری در گروه ۱۱ توپخانه مراغه بازآماد و عملیاتی شد.   فرمانده پادگان امام رضا علیه السلام افزود:همزمان با عملیاتی شدن این توپ‌ها ۴ پست فرماندهی و ۸ دستگاه مهمات بر نیز […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ ستاد حاتم سیفی فرمانده پادگان امام رضا علیه السلام مراغه گفت: ۴عراده توپ جنگی خودکششی ۱۷۵ میلیمتری در گروه ۱۱ توپخانه مراغه بازآماد و عملیاتی شد.

 

فرمانده پادگان امام رضا علیه السلام افزود:همزمان با عملیاتی شدن این توپ‌ها ۴ پست فرماندهی و ۸ دستگاه مهمات بر نیز به همت یگان تعمیر و نگهداری این گروه بازسازی شده است.

وی اضافه کرد: در تعمیر اساسی این توپ‌ها بیش از ۵۰۰ قطعه نوسازی و بخش زیادی از تجهیزات و سامانه‌های ارتباطی این جنگ افزار‌های سنگین بهینه سازی شده است.

به گفته فرمانده پادگان امام رضا علیه السلام مراغه بازآماد توپ‌های خود کششی ۱۷۵ میلیمتری درنیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار انجام می‌شود.

سرهنگ ستاد سیفی افزود: توپ‌ها خود کششی پس از انجام آزمایش‌های نهایی به ناوگان عملیاتی گروه ۱۱ توپخانه مراغه ملحق شده است.

وی ادامه داد: این توپ‌ها با تلاش جوانان گروه ۱۱ با استفاده از فناوری کاملا ایرانی بازآماد شد و برای دفاع از مرز‌های کشورمان به کارگرفته خواهد شد.

انتهای گزارش/