به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تولید و فروش روغن زیتون تقلبی غیر مجاز با برند معتبر خارجی در یک واحد مسکونی در یکی از محلات این شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان قرار گرفت. جانشین انتظامی […]

به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تولید و فروش روغن زیتون تقلبی غیر مجاز با برند معتبر خارجی در یک واحد مسکونی در یکی از محلات این شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان مراغه افزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع و با کار اطلاعاتی و فنی ضمن شناسایی واحد مسکونی مذکور با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان معاونت دارو و غذای شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدام به بازرسی منزل کردند.

وی ادامه داد: ماموران دربازرسی از واحد مسکونی تعداد ۷ هزار و ۶۲۶ بطری روغن زیتون بسته بندی شده با مارک جعلی خارجی که محتوای آنها روغن مایع سرخ کردنی تاریخ گذشته بود، کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ علی ریحانی در پایان از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق و احتکار توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق سامانه پیامکی یا تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم به عمل آید.

انتهای پیام/