به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش؛ صبح سه شنبه با حضور مدیر کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی، فرماندار مراغه، مدیر آموزش و پرورش و اعضای مجمع خیرین مدرسه مراغه، تفاهم نامه ساخت ۳ مدرسه ۲ کلاسه در این شهرستان منعقد شد. حسین اکبریان مدیر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش؛ صبح سه شنبه با حضور مدیر کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی، فرماندار مراغه، مدیر آموزش و پرورش و اعضای مجمع خیرین مدرسه مراغه، تفاهم نامه ساخت ۳ مدرسه ۲ کلاسه در این شهرستان منعقد شد.

حسین اکبریان مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: این ۳ مدرسه خیر ساز توسط حاج رحمان کارکن در روستاهای این شهرستان و در زمینی با زیر بنای هر مدرسه ۱۰۰ متر مربع ساخته می شود.

اکبریان افزود : اعتبار ساخت هر کدام از این مدارس ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده که آورده خیر مدرسه ساز ۳۰ درصد و مابقی اعتبار از محل اعتبارات دولتی می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۳ مدرسه، در یک ماه گذشته قرار داد چهار مدرسه خیر ساز با ۱۷ کلاس درسی در مراغه منعقد شده و در حال تهیه نقشه ساخت می باشند.
انتهای گزارش/