به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، دور رفت گروه ۵ مسابقات فوتسال دسته یکم بانوان کشور به میزبانی دهدشت با صدرنشینی آریا ترکان مراغه به پایان رسید . دور رفت گروه پنج رقابتهای فوتسال دسته یکم بانوان کشور به میزبانی دهدشت بر گزار شد. در این مسابقات که با حضور تیم های آریا ترکان مراغه، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، دور رفت گروه ۵ مسابقات فوتسال دسته یکم بانوان کشور به میزبانی دهدشت با صدرنشینی آریا ترکان مراغه به پایان رسید .

دور رفت گروه پنج رقابتهای فوتسال دسته یکم بانوان کشور به میزبانی دهدشت بر گزار شد.

در این مسابقات که با حضور تیم های آریا ترکان مراغه، هیات فوتبال نطنز، دستجردی یزد و هیات فوتبال دهدشت برگزار شد، پس از برگزاری ۶ بازی تیم آریا ترکان مراغه با کسب ۷ امتیاز صدر نشین دور رفت این مسابقات شد، هیات فوتبال نطنر با ۶ امتیاز دوم شد، هیات فوتبال دهدشت با ۳ و دستجردی یزد با یک امتیاز جایگاه سوم و چهارم این گروه را کسب کردند.

در روز پایانی این مسابقات، دیدار تیم های آریا ترکان مراغه و دستجردی یزد با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و تیم هیات فوتبال نطنز با نتیجه ۶ بر ۳ بر هیات فوتبال دهدشت پیروز شد.

نسیم کیانی ،ربابه سادات رضوی ،مریم لازم سعیدی،اسما افشین ،کلثوم آوخی ،الهه مرادی ،مریم دهشت بعنوان داور کار قضاوت این رقابتها را برعهده داشتند. طاهره زنده بودی بعنوان ناظر داوری و بهشید صادقی بعنوان نماینده فدراسیون کار نظارت این مسابقات را برعهده داشتند.

گروه ۵ رقابتهای دسته یکم فوتسال بانوان کشور از ۲۱ تا ۲۳ فروردین ماه به میزبانی دهدشت برگزار شد.

دور برگشت این مسابقات به میزبانی آریا ترکان مراغه بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

انتهای گزارش/