به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ ها و اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی پاسگاه خداجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران با انجام کار های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ ها و اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی پاسگاه خداجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار های اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیسی با شگرد های خاص یک سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و دستگیر و به مقرّ انتظامی دلالت دادند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی بیان داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته تاکنون به ۳۰ فقره سرقت اقلام وسایل خانه باغ، مزارع و اماکن خصوصی اعتراف کرده است.

سردار محمدی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه نمود: با اقدامات پیشگیرانه احتمال سرقت را از سارقین سلب نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.
انتهای پیام/