به گزارش رصدمراغا از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش مراغه؛ حسین اکبریانرئیس آموزش و پرورش مراغه در مراسم تجلیل از برترین های پویش استغاثه به امام زمان (عج)هنگام تحویل سال و مهرورزی با طبیعت گفت :توجه ویژه به نسل جدید می تواند در حفظ سرمایه های فردای ایران اسلامی نقش […]

به گزارش رصدمراغا از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش مراغه؛ حسین اکبریانرئیس آموزش و پرورش مراغه در مراسم تجلیل از برترین های پویش استغاثه به امام زمان (عج)هنگام تحویل سال و مهرورزی با طبیعت گفت :توجه ویژه به نسل جدید می تواند در حفظ سرمایه های فردای ایران اسلامی نقش بی بدیل داشته باشد چراکه آینده ملت در دست آنهاست.

وی با بیان اینکه نوجوانان در بیشتر صحنه ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از میهن در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کردند ،گفت :امروزه نیز باید ایثار و رشادت های آنان به نسل جدید انتقال تا این نسل در گام دوم انقلاب ادامه دهنده راه آنها باشند.

رییس آموزش و پرورش مراغه در ادامه لازمه نشاط در جامعه را توجه به نسل جدید دانست و اظهار کرد :امید به زندگانی ،طبیعت و صالح و سالم بودن از طریق توجه آنهاست و تلاش و فعالیت این نسل ،وظیفه مسئولین را سنگین تر می کند.

اکبریان لازمه موفقیت در کارها را رضایت الهی عنوان و اضافه کرد :دوستی با خدا ،انبیای الهی و ائمه اطهار ،راهگشا و پشتوانه کارها در هر زمینه ای است.

هادی سروری زاد معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم ،رسالت این حوزه در تربیت کودکان و نوجوانان را خطیر دانست و گفت :بعد از خانواده ،مدرسه بویژه مدیران و مربیان پرورشی و تربیتی ،نقش مهمی در تربیت دانش آموزان و شکل گیری شخصیت آنها دارند.
سروری زاد افزود : این معاونت در طول چند ماه در این راستا در قالب برنامه مجازی شاد ۵۷ پویش در بین دانش آموزان مراغه و سایر شهرهای کشور راه انداخته است .

در ادامه این مراسم از ۲۴ نفر از دانش‌آموزان برتر دو پویش تجلیل و قدردانی بعمل آمد