به گزارش رصدمراغا، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه روز یکشنبه در نشست صمیمی با جمعی از جوانان شهرستان اظهار داشت: در گام دوم انقلاب استفاده از ظرفیت جوانان مورد تاکید قرار است و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت این قشر بهره‌مند شوند. موسوی گفت: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب و قبل از آن جوانان […]

به گزارش رصدمراغا، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه روز یکشنبه در نشست صمیمی با جمعی از جوانان شهرستان اظهار داشت: در گام دوم انقلاب استفاده از ظرفیت جوانان مورد تاکید قرار است و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت این قشر بهره‌مند شوند.

موسوی گفت: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب و قبل از آن جوانان کشورمان با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف، موجب کسب موفقیت بسیاری شدند و امروز نیز وظیفه اصلی ما انتقال تجریه به جوانان است.

وی با تاکید بر اینکه زمینه باید برای فعالیت و شکوفایی استعدادهای جوانان مهیا شود، بیان کرد: با توجه به تنوع فعالیت جوان باید با برنامه‌ریزی مناسب، امکان فعالیت سالم و سازنده آنان را در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم.

فرماندار مراغه بیان کرد: جوانان علاوه بر دانستن اهمیت موضوعات مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، باید به بحران‌ها و مسایل روز آشنایی کافی داشته باشند و بر اساس آنها برای آینده برنامه‌ریزی کنند.

موسوی اضافه کرد: اتحاد و همدلی و توجه به موضوع فرهنگ‌سازی و اتکا به توان داخلی از مهمترین عوامل موفقیت و گذر از توطئه‌های دشمنان بوده و این امر تنها با حضور جوانان انقلابی امکان‌پذیر است.

موسی شعفی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مراغه نیز در این جلسه گفت: استفاده از نکته نظرهای جوانان می‌تواند در رفع مشکلات جامعه گره‌گشا باشد.

شعفی اضافه کرد: تربیت جوانان بر اساس آموزه‌های دینی و ارزش‌های انقلاب نیز می‌تواند در توسعه کشور نقش اساسی ایفا کند.

وی ادامه داد: جوانان دارای ایده‌ها و فکرهای جدیدی هستند و همواره در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری را داشته و دارند.
انتهای پیام/