به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه مراغه گفت: هم اکنون کشورمان به برکت نظام اسلامی در عرصه های مختلف توانمند و قدرتمند بوده و در آن کارها و طرح های بزرگ زیربنایی و اساسی در آن اجرا شده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه مراغه گفت: هم اکنون کشورمان به برکت نظام اسلامی در عرصه های مختلف توانمند و قدرتمند بوده و در آن کارها و طرح های بزرگ زیربنایی و اساسی در آن اجرا شده است.
امام جمعه مراغه ادامه داد: با وجود این خدمات، نباید مشکلات معیشتی که زیبنده کشورمان نمی باشد موجب زیر سئوال رفتن جمهوری اسلامی و نظام اسلامی توسط برخی معاندان در فضای مجازی و رسانه ای شود.

وی با اشاره و ابراز تاسف از وجود برخی کمبودهای کالاهای اساسی اضافه کرد: متاسفانه عده ای به عمد یا ساده لوحانه کشور را به مانند خرابه تشبیه می کنند در حالی که این افراد از عواقب نامناسب این گونه حرکات برای جامعه غفلت می کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید اجازه دهیم با اقدامات ساده لوحانه خون جوانان شهیدی که در پیش از انقلاب، پس از آن و هشت سال دفاع مقدس برای اعتلای میهن اسلامی به زمین ریخته شده بود، پایمال شود.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری ایران و چین افزود: این معاهده از سالها پیش مطرح بوده و توسط مشاور رهبر انقلاب نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه و معاندان داخلی و خارجی در حالی این قرارداد را زیر سئوال می برند که راضی به پیشرفت و توسعه کشورمان نیستند و اقدام به سیاه نمایی ها می کنند.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: سیاست جمهوری اسلامی، ارتباط با دنیا به جز رژیم صهیونیستی و دشمنان قسم خورده بوده و دلیل اینکه تاکنون با آمریکا رابطه ای برقرار نشده است، عدم صداقت و اقدامات یک طرفه مقامات آن بوده است.
انتهای پیام/