رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای توسعه دانشکده علوم پزشکی مراغه تخصیص یافت . این میزان اعتبار تخصیص یافته در سه بخش آموزش، ایجاد پردیس دانشکده و توسعه و تجهیز بیمارستان ها هزینه خواهد شد . مراغه – پایگاه خبری رصد علی جنتی، در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در سال […]

۸۱۶۶۷۵۳۲-۷۰۰۰۸۶۳۶

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای توسعه دانشکده علوم پزشکی مراغه تخصیص یافت . این میزان اعتبار تخصیص یافته در سه بخش آموزش، ایجاد پردیس دانشکده و توسعه و تجهیز بیمارستان ها هزینه خواهد شد .

مراغه – پایگاه خبری رصد علی جنتی، در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در سال جاری با اختصاص ۱۰ میلیارد ریال، کلاس ها، کتابخانه، سالن مطالعه، سلف سرویس و آزمایشگاه های دانشکده علوم پزشکی مراغه توسعه و تجهیز می شود.
جنتی، با بیان اینکه ساخت مجتمع آموزشی و اداری پردیس دانشکده علوم پزشکی مراغه آغاز شده است، ادامه داد: در اجرای این طرح ۵۰۰ متر مربع به فضای اداری و آموزشی دانشکده اضافه می شود.
وی گفت: امسال از محل اعتبارهای وزارت بهداشت و درمان ۱۰ میلیارد ریال نیز برای توسعه و تجهیز بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی مراغه اختصاص یافته است.
هم اکنون ۵۰۰ دانشجو در رشته های علوم آزمایشگاهی، پرستاری، اتاق عمل، بهداشت و فوریت های پزشکی در دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی مشغول تحصیل هستند.
مجوز فعالیت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه در سال ۱۳۶۹ از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخذ و در سال ۱۳۹۱ با ادغام شبکه بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی مراغه تغییر یافت.
این دانشکده در سال جاری از دانشگاه علوم پزشکی تبریز منفک شد و هم اکنون به صورت مستقل زیر نظر وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی اداره می شود.
این دانشکده به عنوان یکی از مراکز مهم آموزشی این شهرستان در زمینی به مساحت ۸۵ هکتار و با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع فعالیت می کند.

انتهای پیام/