به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ علی ریحانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک خانه باغ و یک مغازه در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ علی ریحانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک خانه باغ و یک مغازه در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی به اتّفاق ماموران اداره برق پس از هماهنگی های لازم قضایی در دو عملیات جداگانه در محل های شناسایی شده تعداد ۷ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ ریحانی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند بیان داشت: در این راستا دو نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضائی معرفی گردید.

جانشین انتظامی شهرستان مراغه تاکید کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/