به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: در پی قتل فردی در یکی از محلات شهرستان مراغه با چاقو توسط دوستش در یک میهمانی در آبان ماه سال گذشته و متواری شدن قاتل، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با تحقیقات […]

به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: در پی قتل فردی در یکی از محلات شهرستان مراغه با چاقو توسط دوستش در یک میهمانی در آبان ماه سال گذشته و متواری شدن قاتل، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های اطلاعاتی همه جانبه توسط ماموران، قاتل در یکی از استان های جنوب شرقی کشور شناسایی و بعد از کسب خبری مبنی بر تردد مجدد او به حوزه استحفاظی، بلافاصله دستگیری او در دستور کار قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان مراغه ادامه داد: متهم که یکی از اراذل اوباش سابقه دار شهرستان نیز می باشد، با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سرهنگ ریحانی همچنین اظهار داشت: این متهم ضمن اعتراف به قتل، در پی شوخی و مشاجره لفظی با مقتول، پس از تشکیل پرونده با صدور حکم مرجع قضائی روانه زندان شد.

جانشین انتظامی شهرستان مراغه در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می‌گیرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
انتهای مطلب/