سید علی موسوی فرماندار مراغه روز چهارشنبه در رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و گروه های جهادی گفت: خوشبختانه با همراهی و همدلی مردم و مسئولین وضعیت کرونا در کشور در حالت متعادلی قرار دارد. سیدعلی موسوی گفت: برای شکست و ریشه کنی کرونا نیازمند همکاری بیشتر مردم و فرهنگ […]

سید علی موسوی فرماندار مراغه روز چهارشنبه در رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و گروه های جهادی گفت: خوشبختانه با همراهی و همدلی مردم و مسئولین وضعیت کرونا در کشور در حالت متعادلی قرار دارد.

سیدعلی موسوی گفت: برای شکست و ریشه کنی کرونا نیازمند همکاری بیشتر مردم و فرهنگ سازی هستیم.

وی به آمار بالای مبتلایان به کرونای انگلیسی در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: برای کاهش این آمار همچنان به حضور فعال رسانه ها و فرهنگ سازی جهت رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا هستیم.

وی به عملکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: هر جا محرومیت و نیازمندی وجود دارد این مجموعه ورود کرده و حضور فعالی داشته است و خوشبختانه عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در شهرستان مراغه چشمگیر است.

توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی در مراغه


حجت الاسلام علی امیری رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه نیز در این مراسم گفت: از زمان شیوع کرونا تا به امروز ۷۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه های جهادی ۱۸ گانه در شهرستان مراغه توزیع شده است.

حجت الاسلام امیری گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و گروه های جهادی در روزهای پایانی سال دو هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده در شهرستان توزیع خواهند کرد.

وی گفت: ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است و در مجموع ارزش بسته های معیشتی ۹۲۰ میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام