به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز چهارشنبه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: لباس سبز پاسداری یادگار کاروان شهداست و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود. وی افزود :سپاه پاسداران از اول تأسیس در کنار مردم بوده و خواهد بود . فرمانده سپاه مراغه به افتخارات بی شمار سپاه […]

به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز چهارشنبه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: لباس سبز پاسداری یادگار کاروان شهداست و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود.

وی افزود :سپاه پاسداران از اول تأسیس در کنار مردم بوده و خواهد بود .

فرمانده سپاه مراغه به افتخارات بی شمار سپاه پاسداران اشاره و تاکید کرد: رشادت ها و جان فشانی ها در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرمین، خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام و حضور در میادین های علمی، فرهنگی، اجتماعی و‌ جهادی بخصوص در مبارزه با ستاد کرونا از جمله این افتخارات است.

سپاه پاسداران پشتوانه محکم نظام جمهوری اسلامی ایران است

مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه محکم و استوار با نیروهای ولایت مدار برای نظام جمهوری اسلامی ایران است

حسین اکبریان مدیر آموزش و پرورش مراغه در ابتدای این دیدار ضمن تبریک ولادت اسوه آزادگان جهان امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه عزیزترین و موثرین عنصر نظام برای بقا و ترویج آرمان های سیدالشهدا و  امام راحل است .

وی افزود: امروزه سپاه پاسداران در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های آن همچون دژ محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرگونه نفوذ و تهدید محافظت می کند .

اکبریان با اشاره به همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و سپاه گفت: این دو مجموعه عظیم  در دو جبهه و یک هدف مشترک تربیت و حیات طیبه قدم بر می دارند.
انتهای پیام/