به گزارش رصدمراغا به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ سیدعلی موسوی فرماندار مراغه شامگاه چهارشنبه در جلسه هیات اجرایی انتخابات این شهرستان گفت: برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست جمهوری، رای گیری مردمی است. سید علی موسوی افزود: با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، شاهد برگزاری […]

به گزارش رصدمراغا به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ سیدعلی موسوی فرماندار مراغه شامگاه چهارشنبه در جلسه هیات اجرایی انتخابات این شهرستان گفت: برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست جمهوری، رای گیری مردمی است.

سید علی موسوی افزود: با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، شاهد برگزاری ده ها انتخابات مختلف با مشارکت و حضور پرشور آحاد جامعه هستیم.

وی ادامه داد: تاکید رهبر معظم انقلاب همواره بر مشارکت حداکثری تمامی جناح ها، سلایق و اقشار مختلف مردم در عرصه انتخابات بوده و هیات های اجرایی، نظارت و دستگاه های مختلف اجرایی نقش مهمی در برگزاری هرچه مناسب تر آن دارند.

وی اضافه کرد: ایجاد زمینه و بستر مناسب برای مشارکت مردمی در انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری همت و عزم جدی مسوولان اجرایی این رفراندوم ملی است.

وی افزود: هدف نهایی انتخاب هیات های اجرایی انتخابات، برگزاری مناسب آن و تامین صحت و سلامت انتخاب مردم و صیانت از آرای مردمی به عنوان امانتی ارزشمند برای نظام اسلامی است.

طبق گزارشات، با اخذ آرای معتمدان شهرستانی، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی و ۹ نفر نیز به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه مراغه انتخاب شدند.

براین اساس، اللهوردی رادمنش، علی عاشق وطن، رشید ریحانیان، منوچهر شتایی، اسماعیل میعادی، محمدرضا دیلمقانیان، حسن مرزوقی و پرویز طاهری به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه مراغه انتخاب شدند.

انتهای پیام/