به گزارش رصدمراغا؛ علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای در مجلس شورای اسلامی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در بخش‌های مرکزی و سراجو و همچنین شهرستان مراغه را معرفی کرد. علیزاده اظهار داشت: نظارت بر انتخابات شوراهای بخش مرکزی مراغه در انتخابات ۱۴۰۰ را “رحمت‌الله عطایی”، “امیر اکبری” و “اصغر آقاجانی” […]

به گزارش رصدمراغا؛ علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای در مجلس شورای اسلامی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در بخش‌های مرکزی و سراجو و همچنین شهرستان مراغه را معرفی کرد.

علیزاده اظهار داشت: نظارت بر انتخابات شوراهای بخش مرکزی مراغه در انتخابات ۱۴۰۰ را “رحمت‌الله عطایی”، “امیر اکبری” و “اصغر آقاجانی” بر عهده خواهند داشت.

وی اضافه کرد: “صالح داداشی”، “جمشید حقی‌فام”، “هادی سروریزاد”، “سعید خیراندیش” و “علی داوری” نیز نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان را بر عهده دارند.

به گفته وی “بلال خاشع”، “حسن روح‌نژاد” و “مهرداد یزدانی” نیز به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای بخش سراجو انتخاب شده‌اند.

طبق گزارشات واصله؛ دبیرخانه دایمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتصاب دبیر اجرایی این هیات، فعالیت خود را از اواخر بهمن ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است.

اعضای هیات مرکزی نظارت با مشورت مجمع نمایندگان استان‌ها برای هر استان سه نماینده مجلس را برای نظارت در استان تعیین و این سه نفر در استان‌ها برای هر شهرستان و هر بخش پنج نفر را انتخاب می‌کنند.

اتاق هیات نظارت بر انتخابات شوراهای مراغه در محل فرمانداری ویژه این شهرستان آماده شده و فرآیند ثبت‌نام از فردا، چهارشنبه آغاز می‌شود.
انتهای پیام/