به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ ستاد حاتم سیفی فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی در پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: هم‌‍اکنون ۱۳ میلیارد تومان طرح عمرانی در پادگان امام رضا (ع) این شهرستان در حال اجراست که از آن جمله می‌توان به دیوارکشی و احداث شبکه جمع‌آوری […]

به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ ستاد حاتم سیفی فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی در پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: هم‌‍اکنون ۱۳ میلیارد تومان طرح عمرانی در پادگان امام رضا (ع) این شهرستان در حال اجراست که از آن جمله می‌توان به دیوارکشی و احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب اشاره کرد.

سرهنگ سیفی افزود: دیوارکشی ضلع شمالی پادگان امام رضا (ع) به منظور مناسب‌سازی و زیباسازی منظر ورودی شهر و این پادگان با پنج میلیارد تومان اعتبار که از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تامین شده در حال اجراست و در اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پادگان امام رضا (ع) از بزرگترین پادگان‌های کشور به شمار می‌رود و در راستای توسعه فضای سبز این پادگان ۲۰ بوستان جدید برای احداث جانمایی شده و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز می‌شود.

وی با قدردانی از تعامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مراغه برای توسعه زیرساخت‌های این پادگان افزود: معاونت عمرانی فرمانداری و شهرداری در طول یک سال اخیر همکاری و تلاش‌های بسیاری برای این منظور داشته‌اند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در آیین درختکاری نیز ادامه داد: براساس رهنمودهای ایشان، توجه به توسعه فضای سبز باید مورد توجه همه نهادها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اگر میزان توجهی که در یک دهه اخیر به فضای سبز در سال‌های پیش از آن روی داده بود، اکنون شاهد تبدیل جنگل‌ها و فضاهای سبز به برج‌ها و ساختمان‌ها نبودیم.

در این آیین چندین اصله درخت به صورت نمادین در محوطه پادگان امام رضا (ع) غرس، و از تلاش‌ها و همکاری‌های شهرداری و معاونت عمرانی فرمانداری مراغه و نیز منابع طبیعی این شهرستان تجلیل شد.
انتهای پیام/