به گزارش رصدمراغا از معاونت فرهنگی ودانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه، اصغر تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت : کمک های خیران به این دانشکده بصورت نقدی، تامین تجهیزات بیمارستانی و نیازهای کادر درمان بوده است . تنومند افزود : در این راستا دستگاه ونتیلاتور ، اکسیژن‌ساز ، ماسک ، لباس حفاظت فردی و […]

به گزارش رصدمراغا از معاونت فرهنگی ودانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه، اصغر تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت : کمک های خیران به این دانشکده بصورت نقدی، تامین تجهیزات بیمارستانی و نیازهای کادر درمان بوده است .

تنومند افزود : در این راستا دستگاه ونتیلاتور ، اکسیژن‌ساز ، ماسک ، لباس حفاظت فردی و سایر اقلام بهداشتی و درمانی توسط خیران به بیمارستان های مراغه اهدا شده است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه اضافه کرد : با حضور خیران سلامت در کنار مجموعه بهداشت و درمان بسیاری از دغدغه های حوزه سلامت در یک سال گذشته به راحتی مرتفع شده است .

وی بیان کرد : با در نظر گرفتن گستردگی حوزه سلامت در مراغه و تامین ۳۰ درصد نیاز درمانی شهر های همجوار نیازمند حضور بیشتر و پررنگ تر خیران در بخش درمان هستیم .

تنومند افزود : مجمع خیران سلامت مراغه آماده دریافت کمک های مردمی درایام کروناست .
انتهای پیام