مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراغه گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال صدقه به منظور کمک به نیازمندان و فقرا به صندوق های صدقات پرداخت کردند. مراغه – پایگاه خبری رصد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه […]

۲۰۱۵_۰۶_۲۸_۰۹_۱۶_۳۲_۲۹۰۴۵

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراغه گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال صدقه به منظور کمک به نیازمندان و فقرا به صندوق های صدقات پرداخت کردند.

مراغه – پایگاه خبری رصد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه ،ایوب هاشمیان افزود: درآمد صندوق صدقات شهرستان مراغه در سه ماهه اول سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

هاشمیان اظهار کرد : هم اکنون تعداد ۲۹۹۴۵ عدد صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک در سطح معابر، محل کسب و کار و منازل مردم نصب شده است.

وی تصریح کرد: درآمد حاصل از صدقات صرف امور مددجویان شامل:کمک های درمانی، کمک جهت تامین جهیزیه و هدیه ازدواج فرزندان مددجو، کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، تعمیر مسکن و احداث حمام و سرویس بهداشتی و خرید لوازم خانگی می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان مراغه خاطر نشان کرد: درآمد حاصل از صندوق های صدقات نسبت به مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است که علیرغم مشکلات خانواده ها با توجه به کاهش درآمد اقتصادی به واسطه ریشه دینی و اعتقادی باز شاهد رشد کمک های مردم و خیرین نیکوکار این شهرستان در یاری به نیازمندان و ایتام هستیم.

انتهای پیام /