به گزارش رصدمراغا از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ حسین اکبریان مدیر آموزش و پرورش مراغه صبح جمعه در بازدید از محل برگزاری آزمون یازدهمین المپیاد نانوی کشور که به میزبانی پژوهش سرای دانش آموزی مراغه اجرا می گردد ،گفت: تاریخ نشان داده است که کشورهایی که به نخبگان علمی و جوان باور داشته ،موفق […]

به گزارش رصدمراغا از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ حسین اکبریان مدیر آموزش و پرورش مراغه صبح جمعه در بازدید از محل برگزاری آزمون یازدهمین المپیاد نانوی کشور که به میزبانی پژوهش سرای دانش آموزی مراغه اجرا می گردد ،گفت: تاریخ نشان داده است که کشورهایی که به نخبگان علمی و جوان باور داشته ،موفق بوده و پیشرفت کرده اند.

وی با بیان اینکه نخبگان جوان و نوجوان علمی، آینده های این سرزمین هستند ،افزود : دشمنان نظام امروزه وقتی شاهد توسعه علمی در کشورمان هستند ،این بار جوانان و نوجوان ما را با ایجاد یاس و ناامیدی نشانه گرفته اند.

وی اضافه کرد : نخبگان علمی جوان ،سرمایه های علمی کشور هستند و مطمئنا مسیر توسعه این کشور با حمایت از این آینده سازان هموار خواهد شد.

محمدباقر سلیمانی مسئول پژوهش سرای دانش آموزی مراغه نیز گفت: در مرحله سوم و نهایی آزمون المپیاد نانوی کشور ۳۰ نفر از کل کشور به رقابت می پردازند که سهم استان آذربایجان شرقی ۳ نفر که از این تعداد ۲ نفر نیز اهل مراغه می باشند.

سلیمانی افزود : مرحله سوم این آزمون به طور تئوری و عملی در ۴ شهر مراغه ،شیراز ،سنندج و نیشابور برگزار میشود .

وی ادامه داد : شهرستان مراغه نیز میزبان شرکت کنندگان سه استان آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی و اردبیل می باشد و شرکت کنندگان در سه روز به رقابت می پردازند.

گفتنی است این رقابت ها از روز پنجشنبه ۱۴ اسفند آغاز و تا شنبه ۱۶ اسفند ادامه خواهد داشت.