به گزارش رصدمراغا؛ عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم شناخت واقعی از کاندیداها با حضور فعال و هوشمندانه در عرصه انتخابات سال آتی گفت: ثبت نام کنندگان و اعضای فعلی حاضر در شورا فعلی منافع شخصی و گروهی را معیار حضور خود در انتخابات قرار ندهند. آیت الله محمدتقی […]

به گزارش رصدمراغا؛ عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم شناخت واقعی از کاندیداها با حضور فعال و هوشمندانه در عرصه انتخابات سال آتی گفت: ثبت نام کنندگان و اعضای فعلی حاضر در شورا فعلی منافع شخصی و گروهی را معیار حضور خود در انتخابات قرار ندهند.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مراغه افزود: با توجه به انتخابات سال آتی تمام افراد جامعه باید با حضور و مشارکت حداکثری و با شناخت کامل از نفرات به انتخاب شایسته برای خدمت به جامعه، موجبات توسعه و تعالی کشور را فراهم نمایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: نامزدهای انتخابات در شوراهای اسلامی شهر و روستاها، میزان شان خود و میزان اقبال مردمی را قبل از ثبت نام برای حضور در رقابت های انتخاباتی مورد توجه قرار دهند.

آیت الله پورمحمدی ضمن اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد مقدس در سال های اخیر نقش بسیار مهمی در تامین نیازهای خانواده های بی بضاعت جامعه ایفا نموده است.

امام جمعه مراغه افزود: تمامی کمک های جمع آوری شده توسط کمیته امداد در اختیار مستحقان و نیازمندان جامعه قرار می گیرد و حقوق کارکنان این نهاد از محل بودجه دولتی تامین می شود.

وی اضافه کرد: کمک به نیازمندان جامعه نیز وظیفه همه‌ی مردم است و از این رو شرکت در جشن نیکوکاری مورد توجه همگانی در جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه اضافه کرد: طلبگی منحصر به روضه خوانی نمی باشد و رسالت حوزه های علمیه تربیت افراد دین شناس، اسلام شناس و تربیت شخصیت هایی چون امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان والا مقامی همچون شهیدان مطهری، بهشتی و مرحوم علامه طباطبایی هاست.