به گزارش رصدمراغا؛ آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با بیان این مطلب که مهربانی و اخلاق‌مداری در برخورد با موضوعات مختلف همواره توصیه شده افزود: اما این رافت تا جایی که موجب گسترش فساد […]

به گزارش رصدمراغا؛ آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با بیان این مطلب که مهربانی و اخلاق‌مداری در برخورد با موضوعات مختلف همواره توصیه شده افزود: اما این رافت تا جایی که موجب گسترش فساد در جامعه نشود، پذیرفته است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: تمامی اقدامات در جامعه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید با اخلاق‌مداری همراه باشد وگرنه نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

امام جمعه مراغه در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را خواستار و اظهار داشت: در این زمینه نیازمند همراهی دستگاه‌های متولی به خصوص فرماندهی انتظامی و سپاه هستیم.

وی اظهار داشت: در برخورد با برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیازمند اهتمام بیشتر از سوی دستگاه‌های متولی با در نظر گرفتن اصل فرهنگ‌سازی هستیم.

رفتار اشخاص و مسئولین تاثیرگذارتر از هر برنامه دیگری است

سیدعلی موسوی فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نحوه برخورد و رفتار مسئولین و اعضای شورا تاثیرگذارتر از هر برنامه و همایشی است.

موسوی با اشاره به اینکه اول باید از خودمان شروع کنیم و در موضوعات فرهنگی فعالیت داشته باشیم، افزود: رفتارها و برخوردهای چکشی در برخی از موارد قابل قبول است اما در اکثر موارد تاثیرگذار نیست و نتایج منفی به دنبال دارد.

فرماندار مراغه اضافه کرد: امروز در مراغه رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغالزایی می‌تواند موجب ریشه‌کنی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شود که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده و در آینده نزدیک خبرهای خوشی خواهیم شنید.

در این جلسه که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برگزار شد سایر اعضای حاضر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیز در این جلسه به بیان راه کارها و ایده های عملی و اجرایی پرداختند و بر هماهنگی مسئولین اجرایی شهرستان در موضوع امر به معروف و نهی از منکر تاکید کردند.
انتهای پیام/