به گزارش رصدمراغا به نقل از مفدای مراغه؛ اصغر تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گفت: “آمنه جمالی” بهورز روستای چکان به عنوان بهورز نمونه و “سکینه ناصری” مراقب سلامت پایگاه بهداشتی امین‌نیا از جمله این بهورزان و مربیان نمونه کشوری به شمار می‌روند. وی اضافه کرد: همچنین”ثمانیه حق‌گشایی” مربی آموزشگاه بهورزی […]

به گزارش رصدمراغا به نقل از مفدای مراغه؛ اصغر تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گفت: “آمنه جمالی” بهورز روستای چکان به عنوان بهورز نمونه و “سکینه ناصری” مراقب سلامت پایگاه بهداشتی امین‌نیا از جمله این بهورزان و مربیان نمونه کشوری به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: همچنین”ثمانیه حق‌گشایی” مربی آموزشگاه بهورزی به عنوان مربی نمونه و “راضیه محمد واحدی” به عنوان مدیر و کارشناس مسئول آموزش بهورزی و مربی مرکز آموزش از سوی وزارت بهداشت مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی افزود: بهورزان و مربیان بهداشت به عنوان تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت، در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام خدمت می‌کنند.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه در مراسم قدردانی از بهورزان و مراقبان سلامت در وزارت بهداشت گفت: همواره معتقدم بهورز گرانبهاترین عنصر نظام سلامت است؛ اگر بهورز نبود، امروز موفق ترین نظام سلامت در منطقه و جهان نبودیم و پرچم افتخار را برافراشته نمی‌کردیم.
انتهای پیام/