به گزارش رصدمراغا، به همت انجمن علمی اتاق عمل دانشکده علوم پزشکی مراغه، وبینار کشوری “کارشناسی به پزشکی” با حضور حسین رحیمی، رتبه ۳ آزمون کارشناسی به پزشکی به صورت مجازی برگزار شد. در این کنفرانس مجازی تقریبا ۱۰۰ نفر از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شرکت کردند. هر ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران و […]

به گزارش رصدمراغا، به همت انجمن علمی اتاق عمل دانشکده علوم پزشکی مراغه، وبینار کشوری “کارشناسی به پزشکی” با حضور حسین رحیمی، رتبه ۳ آزمون کارشناسی به پزشکی به صورت مجازی برگزار شد. در این کنفرانس مجازی تقریبا ۱۰۰ نفر از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شرکت کردند.

هر ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران و به تازگی دانشگاه شهید بهشتی فرصتی را برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم تجربی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته پزشکی هستند فراهم می کند تا با شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی مستقیما وارد دوره پس از علوم پایه رشته پزشکی شوند .

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی می توانند بار دیگر فرصت مجدد خود را برای تحصیل در رشته پزشکی امتحان کنند . البته این دسته از متقاضیان باید واجد شرایط بوده و با کسب اطلاعات لازم از زمان و نحوه ثبت نام در این آزمون شرکت کنند . به همین دلیل در این کنفرانس مجازی به بررسی جزئیات آزمون کارشناسی به پزشکی ۱۴۰۰ ،در مورد شرایط شرکت در آزمون ، نحوه مطالعه و منابع آزمون کارشناسی به پزشکی به طور کلی آموزش داده شد و به پرسش‌های شرکت کنندگان به طور کلی پاسخ داده شد.
انتهای پیام/