به گزارش رصدمراغا؛ ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی امروز یکشنبه در جلسه مدیران ورزش، هیات‌های فوتبال و قایقرانی استان که با حضور۱۴ شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در مراغه برگزار شد گفت: تیم داری در استان، حضور در مسابقات ملی و بین‌المللی نیازمند ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در […]

به گزارش رصدمراغا؛ ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی امروز یکشنبه در جلسه مدیران ورزش، هیات‌های فوتبال و قایقرانی استان که با حضور۱۴ شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در مراغه برگزار شد گفت: تیم داری در استان، حضور در مسابقات ملی و بین‌المللی نیازمند ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ورزش قهرمانی است.

ایوب بهتاج افزود: هیات‌های ورزشی باید برای تامین هزینه‌های ورزشی از سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت آنان با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای در بخش ورزش استفاده کنند.

وی ادامه داد: جلب حمایت بخش خصوصی به ویژه در ورزش‌هایی چون فوتبال که تیم‌داری به بودجه بالایی نیازمند بوده و حجم آن هم نسبت به گذشته بیشتر شده است ضروری است.

وی همچنین به نقش هیات‌های ورزشی در توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و افزود : توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان، همگرایی هیات‌های ورزشی را می طلبد.

سیدعلی موسوی فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: باید حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران مدال‌آور مورد توجه متولیان ورزش استان و کشور قرار گیرد.

سیدعلی موسوی افزود: کمبود بودجه‌های ورزشی و محدودیت‌های کرونایی، ضرورت حمایت از هیات‌های ورزشی حاضر در مسابقات کشوری از جمله تیم فوتبال “اوحدی” مراغه می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت بیشتر و افتخارآفرینی‌های آتی باشد.

وی اضافه کرد: ورزش مراغه با دارا بودن ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی و گذشته تاریخی و فرهنگی غنی، منتظر و امیدوار به حمایت‌های متولیان و همچنین ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: علیرغم محدودیت‌های کرونایی طی یک سال گذشته، کلاس‌های داوری و برنامه های ورزشی در این رشته ها در روزهای اخیر حرکتی ادامه دار به خود گرفته است.

ششگلانی با تاکید بر لزوم نظارت بر فعالیت‌های ورزشی افزود: هرگونه فعالیت مدارس فوتبال در شهرستان ها بدون دریافت معرفی نامه از هیات ورزشی،غیرقانونی است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون تیم‌های استعدادیابی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی آماده اعزام به مناطق چهارگانه استان است.‌
انتهای پیام/