بازدید نبییان معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح های بخش های الحاقی بیمارستان سینا و روند احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با حضور سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی و مسکینی معاون عمرانی فرماندار مراغه به گزارش رصدمراغا به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراغه؛ علی نبییان روز شنبه در بازدید از طرح‌های ملی […]

بازدید نبییان معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح های بخش های الحاقی بیمارستان سینا و روند احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با حضور سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی و مسکینی معاون عمرانی فرماندار مراغه

به گزارش رصدمراغا به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراغه؛ علی نبییان روز شنبه در بازدید از طرح‌های ملی راه و شهرسازی در مراغه افزود: تاکنون یک باب بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی برای دانشکده علوم پزشکی مراغه توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته و تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۲ بخش الحاقی به این بیمارستان شامل بخش‌های آموزشی و درمانی با هدف افزایش تخت‌های بیمارستانی افزوده شده که با توجه به اصلاحیه‌های انجام شده در نقشه‌های اجرایی، طرح جدید احداث این بخش‌ها به پیمانکار آن ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: در بازدید از روند اجرای این طرح‌ها و با تنظیم صورتجلسه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، فرمانداری، دانشکده علوم پزشکی مراغه و پیمانکار و نیز با تامین اعتبار ریالی، در یک بازه زمانی مناسب احداث آنها سرعت خواهد گرفت.

وی با اشاره به احداث پد بالگرد در بیمارستان سینای مراغه بیان کرد: احداث این مکان از دغدغه‌های دانشکده علوم پزشکی مراغه بوده و برای این منظور، گزینه‌های مختلف برای اجرا در حال بررسی است که پس از تایید کارشناسی و تامین اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه، اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به روند احداث مراکز درمانی در این استان، گفت: تاکنون پنج بیمارستان با ۷۰۰ تخت توسط وزارت راه و شهرسازی در این استان احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

ابوالقاسم سلطانی افزود: همچنین در حال حاضر نیز ۲ بخش الحاقی و آموزشی بیمارستان سینای مراغه و نیز بیمارستان عجب‌شیر در خال احداث است. 

معاون عمرانی فرماندار مراغه نیز در این بازدید با اشاره به وضعیت اجرای طرح‌های الحاقی بیمارستان سینای مراغه بیان کرد: بخش الحاقی درمانی این بیمارستان با حدود سه هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و اعتبار اولیه حدود ۱۸ میلیارد تومان دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

نقی مسکینی افزود: همچنین بخش آموزشی این بیمارستان نیز با ۲ هزار و ۴۲۰ مترمربع زیربنا و با اعتبار اولیه حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار با حدود ۹ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و با تامین اعتبار، روند آن تسریع می‌شود.

وی اضافه کرد: احداث پد بالگرد به عنوان یکی از الزامات فنی بیمارستانی در حال اقدامات کارشناسی بوده و مقدمات احداث آن انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همراه با مسئولان استانی و شهرستانی از بخش‌های الحاقی بیمارستان سینا در مراغه و روند احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان بازدید کردند.
انتهای پیام/