به گزارش رصدمراغا؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جریان نظارت میدانی از شهر مراغه در مراسم کلنگ زنی کارخانه بطری سازی و نیروگاه برق برق ۲۵ مگاواتی مراغه شرکت کرد. نیکزاد در جمع گزینشی و انتخاب شده‌ی خبرنگاران مراغه گفت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و با همه توان […]

به گزارش رصدمراغا؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جریان نظارت میدانی از شهر مراغه در مراسم کلنگ زنی کارخانه بطری سازی و نیروگاه برق برق ۲۵ مگاواتی مراغه شرکت کرد.

نیکزاد در جمع گزینشی و انتخاب شده‌ی خبرنگاران مراغه گفت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و با همه توان باید از بخش خصوصی و تولید حمایت کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ و در کمیسیون تلفیق کار بسیار خوبی را در حوزه تولید با کاهش مالیات انجام داده بود؛ امیدوارم دولت در لایحه جدیدی که قرار است به مجلس ارائه کند بتواند از تولید حمایت کند.

نیکزاد ادامه داد: امروز در شهر مراغه شاهد کلنگ زنی نیروگاه ۲۵ مگاواتی و کارخانه بطری سازی با سرمایه گذاری بالغ بر هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال زایی ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر بودیم، امیدوارم این کارخانه در شهرستان مراغه که یکی از بزرگ ترین شهرهای استان آذربایجان شرقی است در سریع ترین زمان ممکن افتتاح شود.

لازم به ذکر است پروژه خط تولید جار و بطری سبک مراغه در هنگام ساخت برای ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر و در زمان بهره برداری برای ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند. همچنین ظرفیت تولید بطری و جار در این کارخانه ۵۰ هزار تن در سال و ۱۸۰ تن در روز خواهد بود.
انتهای پیام