به گزارش رصدمراغا؛ آیت الله محمدتقی پورمحمدی به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه گفت: ایستادگی امام گونه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر تمام استکبار جهانی همراه با استقامت و شجاعت مردم ایران اسلامی تمام از پشتیبانی با انقلاب و ولایت فقیه است. وی با بیان […]

به گزارش رصدمراغا؛ آیت الله محمدتقی پورمحمدی به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه گفت: ایستادگی امام گونه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر تمام استکبار جهانی همراه با استقامت و شجاعت مردم ایران اسلامی تمام از پشتیبانی با انقلاب و ولایت فقیه است.

وی با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب نعمت بزرگی برای کشورمان است افزود: حضور ایشان از به وجودآمدن بسیاری از مشکلات جلوگیری کرده است.

امام جمعه مراغه به نقش بانوان در پیروزِی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همراهی و همکاری همسر امام خمینی(ره) در دوران مبارزه با رژیم طاغوتی و ستم شاهی نشان دهنده جایگاه بانوان در انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بر نقش بانوان انقلابی برای مقابله با توطئه های دشمنان در زمینه ها مختلف و روزهای حساس تاکید کرد.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد:وظیفه همه ما عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر شهدا است و باید در هر مقام، مسوولیت، شرایط و موقعیتی از ارزش های انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور گفت: با اتحاد و همدلی مردم و مسوولان می توانیم از مشکلات پیش رو عبور کنیم.

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، مزار شهدای مراغه غبار روبی، عطر افشانی و با نثار گل و فاتحه با آرمان های شهدا تجدید میثاق شد
شهرستان مراغه یک هزار و ۴۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.