به گزارش رصدمراغا؛ امام جمعه مراغه درخطبه های این هفته نماز جمعه مراغه گفت: شاهد نا امنی در برخی کشورهای منطقه هستیم و نبود سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در این روزها بیشتر احساس می شود آیت الله محمدتقی پورمحمدی با بیان این موضوع که امنیت بزرگترین نعمت الهی است گفت : ائمه […]

به گزارش رصدمراغا؛ امام جمعه مراغه درخطبه های این هفته نماز جمعه مراغه گفت: شاهد نا امنی در برخی کشورهای منطقه هستیم و نبود سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در این روزها بیشتر احساس می شود

آیت الله محمدتقی پورمحمدی با بیان این موضوع که امنیت بزرگترین نعمت الهی است گفت : ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین مبین اسلام بارها به این موضوع اشاره و تاکید کرده اند.

وی اضافه کرد: عده ای در گذشته از روی عدم آگاهی به حضور مدافعان حرم در جبهه های مقاوت انتقاد داشتند که اکنون اهمیت این موضوع برای آنها با توجه به ناامنی های اخیر در کشورهای منطقه،نمایان شده است.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: اگر در کشورهای منطقه حضور مستشاری نداشتیم و شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران وی در سوریه و عراق در برابر دشمنان مقابله نمی کردند ، امروز شاهد جنگ در داخل کشور بودیم.

آیت الله پورمحمدی با تاکید بر نبرد رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف مقاومت افزود: ریشه کنی و نابودی داعش نتیجه آن مقاومت ها بود و نابودی داعش با جانفشانی مدافعان امنیت و حرم محقق شد.

وی در خاتمه افزود : امنیت کشورمان را مدیون تدابیر رهبر معظم انقلاب و جانفشانی های نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، نیروهای مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم و باید همواره قدردان نعمت امنیت و از خودگذشتگی نیروهای مقتدر کشور باشیم.
انتهای پیام/