به گزارش رصدمراغا؛ رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه در خصوص راه ۱۰۰ روستاهای شهرستان که به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در چند روز گذشته مسدود شده بود گفت: با تلاش راهداران امروز تمامی مسیرهای مسدود شده بازگشایی شد. وی خاطر نشان کرد: بیشتر مسیر های روستایی مسدود شده در منطقه قورچای […]

به گزارش رصدمراغا؛ رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه در خصوص راه ۱۰۰ روستاهای شهرستان که به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در چند روز گذشته مسدود شده بود گفت: با تلاش راهداران امروز تمامی مسیرهای مسدود شده بازگشایی شد.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر مسیر های روستایی مسدود شده در منطقه قورچای شهرستان قرار دارند و هم اکنون در این منطقه تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی افزود: راه دسترسی روستاهای آرگون، شاهوردی کندی، جیران سفلی و علیا که روز گذشته پس از بازگشایی، مجداد بر اثر کولاک مسدود شده بود، با تلاش راهداران تلاشگر دوباره بازگشایی شده و تردد در آن مسیرها نیز با زنجیرچرخ مقدور است.

وی با بیان این نکته که راهداران شهرستان در حال حاضر در محورهای اصلی مستقر و آماده خدمات‌رسانی هستنداضافه کرد: مشکلی در محورهای مراغه – هشترود و مراغه – بناب وجود ندارد و تردد در محورهای اصلی طبق روال عادی جریان دارد.

شهرستان مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو با مجموع ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو تشکیل شده است.
انتهای پیام/