به گزارش رصدمراغا ظهر روز چهارشنبه، نماینده مردم مراغه، عجشیر، قلعه چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی با سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار علیزاده با اشاره به وجود تعداد زیادی از کارگران و قالیبافان بدون بیمه در حوزه انتخابیه، از دکتر سالاری خواست نسبت به افزایش […]

به گزارش رصدمراغا ظهر روز چهارشنبه، نماینده مردم مراغه، عجشیر، قلعه چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی با سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علیزاده با اشاره به وجود تعداد زیادی از کارگران و قالیبافان بدون بیمه در حوزه انتخابیه، از دکتر سالاری خواست نسبت به افزایش سهمیه بیمه تامین اجتماعی شهرهای مراغه و عجب شیر برای کارگران و قالیبافان دستورات لازم را صادر کند.

همچنین نسبت به سهم سازمان تامین اجتماعی در سرمایه گذاری کارخانه لاستیک سازی با مشارکت تراکتورسازی توافق و مشارکت تامین اجتماعی در احداث بیمارستان در مراغه سومین موضوع مورد بحث در این دیدار بود.

سالاری موافقت کرد سازمان تامین اجتماعی ظرفیت اسمی بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه از ۱۶۰ به ۳۵۰ تختخواب افزایش دهد و فاز توسعه ای این بیمارستان توسط این سازمان احداث گردد.
انتهای پیام/