به گزارش رصدمراغا؛مدیر جهادکشاورزی مراغه از اجرای پنج مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و آزادسازی نزدیک به یک هکتار از اراضی زراعی این شهرستان خبر داد.  اسماعیل کریمی اصل ضمن بیان این مطلب افزود: براساس ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات هرگونه تغییر کاربری  بدون اخذ […]

به گزارش رصدمراغا؛مدیر جهادکشاورزی مراغه از اجرای پنج مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و آزادسازی نزدیک به یک هکتار از اراضی زراعی این شهرستان خبر داد.

 اسماعیل کریمی اصل ضمن بیان این مطلب افزود: براساس ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات هرگونه تغییر کاربری  بدون اخذ مجوز از کمیسیون تبصره ۱ ماده یک استان جرم محسوب شده و به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با دستور مستقیم دادستان مستحدثات غیرقانونی قلع و قمع و اعاده به وضع سابق می گردد.

وی در ادامه گفت: اجرای این ۵ مورد که با همکاری نماینده محترم دادستان، مامورین  زحمتکش نیروی انتظامی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انجام گرفته و نزدیک به یک هکتار اراضی تغییر کاربری شده به چرخه تولید برگردانده شده است.
انتهای پیام/