به گزارش رصد مراغا؛ نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری طرح کنارگذرجنوبی مراغه گفت: یکی از دغدغه های بزرگ شهرستان مراغه است که در نبودِ آن، ورودی شهر با انبوهی از خودروهای سنگین و نیمه سنگین گذری مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده است […]

به گزارش رصد مراغا؛ نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری طرح کنارگذرجنوبی مراغه گفت: یکی از دغدغه های بزرگ شهرستان مراغه است که در نبودِ آن، ورودی شهر با انبوهی از خودروهای سنگین و نیمه سنگین گذری مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده است که کمترینِ آن از بین رفتن آسفالت معابر ورودی وکمربندی و گره های سنگین ترافیکی و …. می باشد.

طرح کنارگذرجنوبی مراغه پس از بحث ها وجلسات متعدد در دفتر نماینده شهرستان و مشاوره با مسئولان وکارشناسان، اکنون فعال شد و علیزاده در اولین روز کاری خود در تهران، با معاون و شورای معاونت برنامه ریزی و منابع وزارتخانه در این باره بحث وگفتگو کرد.

در این جلسه معاون برنامه ریزی وزارت راه طی نامه ای به اداره کل راه استان دستور داد با انتخاب مشاور، طرح مطالعاتی کنارگذر جنوبی مراغه آغاز و پس از آن برای امضای تفاهمنامه به این وزارتخانه عودت گردد.

علیزاده گفت: امیدوار هستم طی پنج یا شش ماه آتی طرح مطالعاتی پروژه کنارگذر جنوبی مراغه به اتمام برسد و وارد فاز عملیاتی این پروژه گردد

لازم به ذکر است پروژه کنارگذر جنوبی مراغه غیر از طرح آزادراه مراغه هشترود است که بعد از ورود به مراغه به شهرهای همجوار امتداد خواهد یافت.
انتهای پیام/