به گزارش رصدمراغا؛ امام جمعه مراغه در خطبه ها گفت: با وجود تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان، متخصصان بخش پزشکی در سال های اخیر به پیشرفت های چشمگیری دست یافته اند و تلاش های انجام شده برای تولید واکسن کرونا مایه مباهات نظام اسلامی است. آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه […]

به گزارش رصدمراغا؛ امام جمعه مراغه در خطبه ها گفت: با وجود تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان، متخصصان بخش پزشکی در سال های اخیر به پیشرفت های چشمگیری دست یافته اند و تلاش های انجام شده برای تولید واکسن کرونا مایه مباهات نظام اسلامی است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: تلاش جوانان و متخصصان داخلی در بخش‌های مختلف زمینه ساز کاهش آثار تحریم‌های خارجی بر کشورمان شده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز به همت تلاشگران عرصه پزشکی، در حال آزمایش و ساخت واکسن مطمئنی برای مقابله با کرونا در داخل کشور هستیم.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها در حالی روی می دهد که بر اثر تحریم ها قادر به دسترسی درآمدهای حاصل از فروش و صادرات نفتی به کشورهای مختلفی از جمله کره جنوبی و عراق نیستیم.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان آمریکا پس از انتخابات این کشور گفت: تجزیه این کشور که همواره مرتکب جنایت و سلطه های بسیاری شده است، در آینده روی خواهد داد.

وی افزود: با وجود تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان، هم اکنون جان باختگان ناشی از کرونا در ایران اسلامی از آن کشور و سایر کشورهای غربی و اروپایی کمتر است.

وی با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه پس از شیوع کرونا در این شهرستان اضافه کرد: با وجود محروم شدن یازده ماهه از اجر معنوی نمازهای جماعت و جمعه، شاهد اقامه نماز در بیشتر شهرهای کشور هستیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

انتهای پیام