به گزارش رصدمراغا، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی ظهر روز سه شنبه درجمع اعضای غربالگری طرح شهید سلیمانی حوزه های ۲ فتح و خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه مراغه افزود : این طرح همزمان با سراسر کشور از آذر ماه سال جاری در مراغه آغاز و تا آخر بهمن ادامه خواهد داشت . وی گفت: دو […]

به گزارش رصدمراغا، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی ظهر روز سه شنبه درجمع اعضای غربالگری طرح شهید سلیمانی حوزه های ۲ فتح و خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه مراغه افزود : این طرح همزمان با سراسر کشور از آذر ماه سال جاری در مراغه آغاز و تا آخر بهمن ادامه خواهد داشت .

وی گفت: دو هزارو پانصد نفر در قالب تیم های دو نفری رصد و پایش را با مشارکت ادارات و نهادهای دولتی برای کنترل و قطع ویروس کرونا انجام می دهند .

وی ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی تیم ها در ۴ قالب تیم های مراقبتی ، نظارتی ، حمایتی ، رصد و پایش فعالیت دارند

وی هدف طرح را لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: برای قطع ویروس منحوس کرونا هرچه در توان داریم فعالیت خواهیم کرد .

فرمانده سپاه مراغه افزود : همچنان که در ۸ سال دفاع مقدس تمام مردم پای کار بودند امروز هم باید دست به دست هم دهیم تا این ویروس منحوس را نابود کنیم .

وی تبدیل شدن وضعیت شهرستان از قزمز به نارنجی را به برکت طرح شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: بسیجیان در این طرح حضور فعال دارند و اجرای طرح شهید سلیمانی ضامن سلامت جامعه خواهد بود.

وی افزود : سپاه و بسیج تا قطع زنجیره کرونا و عادی شدن اوضاع شهرستان با طرح های مختلف از جمه توزیع بسته های معیشتی در کنار هموطنان عزیز خواهد بود.

طرح ساماندهی گروه های غربالگری با حضور و مشارکت بسیجیان حوزه های محلات برادران و خواهران در شهرستان مراغه هم چنان تا آخر بهمن ماه ادامه دارد .