فرمانده سپاه مراغه گفت : امروز شرایط کشور مانند شرایط زمان جنگ است و در چنین شرایطی مرد از نامرد مشخص می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه مراغه در حاشیه دیدار و تجلیل از عوامل گلشن زهرا سلام الله علیها گفت : یکی از گمنام ترین و مهم ترین کسانی که در امر کرونا در شرایط کنونی به مردم خدمت میکنند کسانی هستند که در امر کفن و دفن اموات کرونا جانانه تلاش می کنند.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی یاد آور شد : مطابق فرمایش شهید چمران , وقتی شیپور جنگ نواخته می شود مرد از نامرد مشخص می شود در شرایط حاضر نیز عده ای با سوء استفاده از شرایط موجود خائنانه با احتکار ماسک و مواد بهداشتی برای سلامت مردم کیسه دوختند و عده ای نیز جانشان را کف دستشان گرفتند و صادقانه به مردم خدمت کردند که خادمان گلشن زهرا سلام الله علیها یقینا در کنار کادر درمانی از خادمان بزرگ ملت ایران هستند .

نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این دیدار گفت : مردم هیچ وقت خادمان خود را که در روزهای سخت و طاقت فرسا در کنارشان بوده اند فراموش نخواهند کرد و دعای خیر مردم پشت سر تمامی کسانی است که رنج و سختی را به جان خریدند تا همشهریانشان در آسایش باشند.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر افزود : دشمنان نظام در شرایط کنونی نیز در تلاش هستند که با توسل به راه های مختلف به کشور ضربه بزنند و موفقیت های ایران را در مقابله با کرونا وارونه نشان دهند , اما اتحاد و انسجام توام با اخلاص خادمین سلامت از کادر درمانی گرفته تا نیروهای مسلح و کسانی چون جهادگران گلشن زهرا سلام الله علیها بار دیگر دشمن را نا امید خواهد کرد.

قرارگاه جهادی شهید دهقان مراغه از نخستین روزهای شیوع کرونا زیر نظر حجت الاسلام نیازی روحانی جوان مراغه ای , فعال شده و در قسمت های مختلف از جمله ضد عفونی معابر, کمک های معیشتی و کفن و دفن اموات و … به خدمات رسانی پرداخته است .

انتهای پیام

✅ آخرین اخبار مراغه ?

https://t.me/joinchat/AAAAADvZQxd58RU4QYwgPg