دادستان عمومی و انقلاب مراغه رییس دانشگاه مراغه را در خصوص مطرح کردن عنوان ارتقای علمی به جای ارتقای تشکیلاتی مورد سوال قرار داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ در جریان شورای اداری روز یکشنبه مراغه ادارات مختلف از جمله دانشگاه مراغه گزارش عملکرد خود را ارائه کردند که پس از گزارش محمد علی لطف اللهی یقین رییس دانشگاه مراغه ، عملکرد دانشگاه مراغه مورد سوال دادستان عمومی و انقلاب مراغه قرار گرفت .

دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت  : در گزارشی که از سوی رییس دانشگاه مراغه در شورای اداری مطرح شد ، ” رتبه تشکیلاتی ” دانشگاه مراغه به درجه ۳ ارتقاع یافته است در صورتی که  مدتی قبل در مطبوعات و صدا و سیما ” سطح علمی ” دانشگاه مراغه مطرح شده است .

وی با خطاب قرار دادن رئیس دانشگاه مراغه خواستار توضیح وی در این خصوص شد که جواب رئیس دانشگاه مراغه موجب تعجب حاضران شد.

رئیس دانشگاه مراغه در جواب سوال دادستان مطرح کرد : اصحاب رسانه مرتکب اشتباه تایپی شده اند ، دانشگاه مراغه رتبه تشکیلاتی را مطرح کرده بود نه رتبه علمی !  

 رصدمراغا نوشت : این توضیحات در شرایطی ارائه شد که سایت دانشگاه مراغه نیز به گزارش روابط عمومی این دانشگاه عنوان رتبه علمی را مطرح نموده است  ! حال این سوال پیش می آید که آیا سایت رسمی دانشگاه مراغه نیز اشتباه تایپی مرتکب شده است یا مدیران دانشگاه گزارشات غیر واقعی و عموام فریبانه به مردم ارائه می دهند و در توجیه اشتباه خود اصحاب رسانه را زیر سوال می برند ؟