شهردار مراغه با اشاره به نقش مطبوعات و رسانه ها در توسعه شهری گفت: معرفی جاذبه‌های گزدشگری و ظرفیت‌های شهری با بهره‌گیری از ابزار رسانه ممکن خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ محمدرضا احمدی در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه مراغه افزود: شناساندن پتانسیل های موجود شهر فرهنگی و تاریخی مراغه نیازمند عزم و همت رسانه هاست.
وی ادامه داد: ایجاد زمینه مساعد برای سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های شهری و گردشگری با استفاده از ابزار فرهنگی رسانه و مطبوعات تحقق خواهد یافت.
وی اضافه کرد: اصحاب رسانه همواره همکاران و مشاوران مجموعه مدیریت شهری در بهبود زیرساخت های شهری و رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان هستند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت شهرداری از رسانه ها افزود: با توجه به تدوین طرح تفضیلی شهر مراغه و در صورت ایجاد تشکلی واحد از سوی رسانه ها و مطبوعات می توان مکان و فضای مناسبی به‌عنوان شهرک خبرنگاران ایجاد کرد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت: خبرنگاران با نگرش مثبت خود می توانند حامی شهرداری و مجموعه مدیریت شهری در توسعه شهر باشند.
علی عباسی افزود: نقد سازنده خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات زمینه ساز رشد و بالندگی شهر را در توسعه زیرساخت ها فراهم سازند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت: خبرنگاران نقش موثر و پررنگی در تحولات جامعه داشته و در حقیقت تولیدکنندگان فرهنگی هستند.
ناظم عزیزی افزود: اصحاب رسانه و مطبوعات در شناسایی و مربع کردن آسیب های اجتماعی و آگاه سازی آحاد مردم نقشی محوری و حیاتی برعهده دارند و باید در این زمینه تلاش کنند.
به گزارش ایرنا در این آیین از خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات مراغه تجلیل شد.