نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی در یادواره شهدای کارمند”طلایه‌داران خدمت”که به مناسبت هفته دولت در مراغه برگزار شد گفت: جنگ تحمیلی در تاریخ معاصر طولانی‌ترین جنگ بود اما باعزت و صلابت به نفع ایران اسلامی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یادواره شهدای کارمند بانام طلایه‌داران خدمت با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولین و فرمانده هان نظامی شهرستان 6 شهریور 1398 در تالار عبدالقادر مراغه برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم سرایی نماینده محترم ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: حضرت امام نیروهایی پرورش داده بود که آن حماسه بزرگ را خلق کردند و طولانی‌ترین جنگ تاریخ معاصر باعزت و صلابت به نفع کشورمان به پایان رسید.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران افزود: عقبه جمهوری اسلامی ایران عاشورا است ما حاضریم فدا شویم ولی زیر بار ذلت نرویم.

سرایی به جوانان غیور امروز میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری از رزمندگان جوان ما در مرزهای میهن و در شرایط نامناسب آب و هوایی و مناطق صعب العبور و سخت از مرزهای کشور دفاع می‌کنند تا ذره‌ای از خاک این میهن دست دشمن نیافتد.

در پایان این یادواره از خانواده‌های شهدای کارمند شهرستان مراغه تقدیر و قدردانی شد.