بازدید فرمانده سپاه مراغه به همراه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خانه خرابه ای که پناه و مأمن پیرمرد و پیر زنی در مراغه است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ در بازدید میدانی فرمانده سپاه مراغه به همراه رئیس کمیته امداد امام خمینی از خانه خرابه ای که پناه و مأمن پیرمد و پیرزن فقیری بود و در نگاه اول باعث ناراحتی و تاسف همه حاضران شد دستور بازسازی در اولین فرصت از طرف سرهنگ سامی صادر شد .

این خانه اواخر سال گذشته در بازدید مسولین شهرستان جزء طرح های اولویت دار محله زینال آباد معرفی شده بود که کارهای پروانه و نقشه کشی آن از طرف شهرداری به پایان رسیده است .

عملیات بازسازی این خانه با همکاری سپاه ناحیه مراغه و کمیته امداد امام خمینی (ره) و شهرداری مراغه به همیت گروه های جهادی بسیج سازندگی در 40 متر مربع با شروع خاک برداری از 31 اردیبهشت ماه کلید می خورد .

گفتنی است در بازدیدی که مسئولین شهر در سال 97 از محله زینال آباد انجام دادند 3 طرح اولویت در این منطقه شناسایی شد که بازسازی خانه محروم یکی از آن مورد ها بود ؛ 2 طرح بعدی که در گزارش های بعدی به آن اشاره خواهد شد متاسفانه هیچ اقدامی برای عملیاتی کردن آن ها صورت نگرفته است .

2 طرح بعدی شامل آسفالت مسیر منتهی به جمعه بازار و بهسازی و نرده کشی پل راه آن در این منطقه است .

انتهای پیام/