نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : مقامات آمریکایی باید بدانند با تروریست خواندن سپاه دور خلیج فارس و منطقه غرب آسیا خط قرمز بکشد چرا که نیروهایش در این منطقه حاشیه امنی نخواهند داشت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ امام جمعه مراغه پیش از ظهر روز دوشنبه در حاشیه دیدار با فرماندهان سپاه به مناسبت روز پاسدار گفت : سپاه پاسداران از اول انقلاب تا امروز منبع خیر و برکت و امنیت برای کشور بوده است و مهمترین اقدام سپاه در سال های اخیر نابودی داعش و نجات حرم اهل بیست در سوریه و عراق از شر تکفیری ها بوده است .

وی افزود : سپاه در سوریه سیلی محکمی به صورت آمریکا زده است که ترامپ به این زودی ها آن را فراموش نخواهد کرد و اقدام اخیر وی نیز در راستای چنین ضرباتی است که از سپاه خورده است .

وی خاطرنشان کرد : مقامات آمریکا با تصویب نظر احمقانه ترامپ باید این نکته را در نظر داشته باشند که نیروهای نظامیشان در خلیج فارس و غرب آسیا امنیتی ندارند ؛ سابقه دستگیری ملوانان آمریکایی باید تجربه خوبی برای آمریکا باشد که سپاه با کسی شوخی ندارد و اگر این قضیه تصویب شود نیروهای امریکایی باید دور خلیج فارس را خط بکشند .

هدف اصلی این اقدامات مشغول کردن فکر جامعه جهانی و کشورهای اسلامی است تا حاشیه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شود و با امید خدا و با یاری حضرت ولی عصر به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی در منطقه خواهیم بود .

انتهای پیام/