فرمانده سپاه مراغه گفت : انقلاب اسلامی با توجه به هجمه سنگین نظامی ، فرهنگی و اقتصادی که دشمنان در طول این سال ها اوردند در 40 سالگی خود به پختگی کامل رسیده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت:دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ و ارزشهای انقلاب و تبیین ولایت مداری حضرت زهرا (س) به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب دوران پختگی و قدرت انقلاب است، ادامه داد: ملت ایران در حالی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده به استقبال از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می روند که دشمنان قسم خورده انقلاب تمام توان و ظرفیت خود را اعم از تهدید،تحریم، عملیات روانی و تبلیغاتی در این راه هزینه کردند.

وی افزود : 40 سالگی در فرهنگ دینی و عمومی ما از معنویت خاصی برخوردار است. انقلاب در 40 سالگی به سن پختگی رسیده و ریشه دوانده است و در طول این چهل سال در مقابل همه طوفان‌هایی که وزید و‌ خواهد وزید استقامت کرده است .

وی با اشاره به لزوم نشان دادن دست آورد های انقلاب به عموم مردم تصریح کرد : مهم‌ترین اقامی که باید از سوی همه دلسوزان انقلاب اعم از مردم و مسوولان انجام شود بیان خدمات، پیشرفت‌ها و پشت سر گذاشتن خطرات و گردنه‌های در مقابل انقلاب در طی 40 سال گذشته است که باید به صورت یک آئینه تمام نما به جامعه اسلامی ارائه شود.

وی ادامه با اشاره به اهم برنامه های سپاه و بسیج در این ایام گفت : مراسم استقبال از آفتاب در محل میدان شهدای طلوع فجر ، یادواره های شهدا ، افتتاح خانه های محروم غبار روبی مزار شهدا، همایش ها و مسابقات فرهنگی و هنری نشست های بصیرتی و … از جمله برنامه های بسیج این شهرستان در دهه فجر امسال است.

فرمانده سپاه مراغه از تمام اقشار مردم متدین، فهیم و زمان‌شناس مراغه دعوت کرد تا در مقطع حساس کنونی با حضور یکپارچه و منسجم و حماسی‌تر از سال‌های قبل و با هر سلیقه و گرایش سیاسی در راهپیمایی 22بهمن شرکت کرده و پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های رذیلانه استکبار جهانی داده و وفاداری خلل‌ناپذیر خود به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.