سی و هشتمین دوره مسابقات وزنه برداری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراغه با قهرمانی تیم هوانیروز به پایان رسید.

به گزارش رصدمراغا، فرمانده تیپ 221 پیاده متحرک هجومی شهید خسروتاش مراغه عصر روز دوشنبه در آیین اختتامیه این مسابقات در گفت و گو با رصدمراغا افزود: در این دوره از مسابقات، 80 وزنه بردار در قالب 16 تیم از یگان های نزاجا حضور داشتند که در پایان پس از تیم هوانیروز که به مقام قهرمانی دست یافت، تیم های پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی و تیپ 116 صفوی قزوین عناوین دوم و سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
سرهنگ احمد شکری افزود: کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم تیپ 221 پیاده متحرک هجومی شهید خسروتاش مراغه رسید و همچنین این تیم در جایگاه چهارم این رقابت ها قرار گرفت.
وی به نتایج انفرادی این مسابقات اشاره کرد و گفت: در دسته 56 کیلوگرم سعید قره داغی از تیپ 116 قزوین در جایگاه نخست قرار گرفت و محسن حاجی زاده و فرشید محمدی هر دو از تیپ 221 مراغه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته 62 کیلوگرم، سید حمید طاهریان از گروه 44 اصفهان در جایگاه نخست قرار گرفت و میثم رازی از تیپ 116 قزوین و عارف اسدی از تیپ 221 مراغه در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته 69 کیلوگرم، سامان منصوبی و نورالله صدرانی هر دو از تیم هوانیروز به ترتیب در جایگاه های اول و دوم این وزن قرار گرفتند.
در دسته 77 کیلوگرم، خسرو سلیمانیان از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی به مقام قهرمانی رسید و فردین رحیمی از آموزش 02 و مجید محمدعلی پور از تیپ 221 مراغه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته 85 کیلوگرم، حسین کل پرور از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی در جایگاه نخست و اسماعیل زکی پور از تیپ 116 قزوین در جایگاه دوم این وزن قرار گرفتند.
در دسته 94 کیلوگرم، علیرضا علی پور از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی به مقام قهرمانی دست یافت و مسعود مروت از تیم هوانیروز و روزگار زندی از تیم گروه یازده به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته 105 کیلوگرم، مجتبی مشهدیان از تیم تیپ 71 به مقام قهرمانی رسید و یاسین شیرزاد از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی و صادق عباسی از تیم هوانیروز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته مثبت 105 کیلوگرم، شاهسوند از تیم هوانیروز به مقام قهرمانی رسید و علی محمدی از تیپ 230 و ابراهیم عباسی از تیپ 221 مراغه به ترتیب در مکان های دوم و سوم این وزن قرار گرفتند.
سرهنگ شکری افزود: این رقابت ها به عنوان انتخابی تیم نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال 2018 به میزبانی بحرین خواهد بود.
وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات با نظارت فدارسیون وزنه برداری و تربیت بدنی ارتش و براساس آخرین قوانین این رشته و به مناسبت گرامیداشت شهدای ارتش و مدافعان حرم برگزار شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.