سردار رحیم نوعی اقدر در یادواره شهدای مراغه گفت : مسئولین باید فارغ از گرایش های مختلف سیاسی به فکر خدمت به مردم باشند ؛ هر مسئولی با هر گرایش سیاسی که به فکر خدمت به مردم باشد قابل احترام و با ارزش است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سردار رحیم نوعی اقدر در یادواره 1400 شهید مراغه که در روستای داش آتان برگزار شد با اشاره به نقش مردم در انقلاب اسلامی گفت : انقلاب و نظام مدیون ملت بزرگ ایران است و مسئولین خادم و نوکر مردم هستند. اگر مسئولین در خدمت مردم نباشند سیلی سختی خواهند خورد.
وی با بیان اینکه مسئولین باید شکرگذار این توفیق باشند که خدمت گذار ملت هستند تصریح کرد : مسولین باید به مردم احترام بگذارند و مردم را ولی نعمتان خود بدانند ؛ صفحات تاریخ انقلاب با دلاورمردی ها و ایستادگی های ملت بزرگ ایران نوشته شده است

وی با گلایه از نابسامانی های موجود در بخش اقتصادی کشور گفت : وضعیت موجود حاصل دشمنی های استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار است و الا مسئولین از وضعیت به وجود آمده ناراضی هستند .

وی با تاکید بر اینکه گرایش های سیاسی حلال مشکلات کسور نیست بیان کرد : اصولگرایی و اصلاح طلبی دردی از مشکلات مردم را حل نمی کند ، مشکل مردم را خدمت کردن حل میکند با هر گرایش و سلیقه‌ای باشد ، هر مسئولی خدمتگذار مردم باشد قابل احترام و با ارزش است اما هر مسئولی هم به فکر خدمت نباشد هیچ جایگاه و ارزشی در بین مردم ندارد با هر گرایشی که می خواهد باشد .
وی با اشاره به اینکه وحدت تمامی سلیقه ها زیر پرچم ولایت می تواند مشکلات را به راحتی حل کند گفت : همانطور که وحدت در کشور موجب پیروزی رزمندگان مدافع حرم و جبهه مقاومت در مقابل داعش در کشورهای سوریه و عراق شد این وحدت زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات فراروی جامعه و مردم خواهد بود.
وی اضافه کرد : هیچ موقع از تاریخ انقلاب تا این حد ثروت نداشته ایم, پس مشکلی از بابت ثروت ملی نداریم بلکه مشکل اصلی خدمت نکردن بعضی از مسئولین و اتحاد آن ها است.
وی کمترین خدمت به مردم را احترام هنگام رجوع به ادارات شمرد و گفت : احترام به مردم و ارباب رجوع ارزش زیادی دارد و به نظر من ارزش و اندازه چنین تکریمی به اندازه جهاد در راه خدا است .
وی در ادامه به مناسبت هفته بسیج با اشاره به ویژگی های بسیجی گفت : بسیجی , همه چیز را در قالب خداوند متعال می داند و اخلاص در ایمان جزء ویژگی های بارز بسیجی بودن است.
وی ادامه داد : انقلابی بودن و روحیه حماسی از مهم ترین ویژگی های یک بسیجی است که همه این ها در قالب اطاعت از ولایت معنی پیدا می کند و به تعبیر دیگر مطیع امر ولایت بودن جزء ادبیات لاینفک بسیج است .

وی در پایان با اشاره به جریانات محور مقاومت اسلامی در سوریه گفت : کل دنیا بر این تصمیم بودند که بشار اسد باید از قدرت برکنار شود ولی جمهوری اسلامی و در راس آن رهبر معظم انقلاب فرمودند که بشار اسد باید بماند و امروز بعد از چندین سال امروز میبینیم که حرف حرف رهبر انقلاب است و این نشان دهنده عظمت ملت ایران است که خارج از مرزهای کشور نیز قدرت خود را به رخ جهانیان می کشد .