حجت الاسلام جعفر جنتی گفت:مساجد این شهرستان با همکاری روحانیون ،ائمه جماعات و جمعی از نماز گزاران محترم برای ایجاد آمادگی بیشتر و استقبال از این ماه پر برکت غبار روبی شدند . مراغه – پایگاه خبری رصد – حجت الاسلام جعفر جنتی رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت :اداره اوقاف در ایام […]

۸۱۶۴۸۳۳۱-۶۵۲۳۱۵۶

حجت الاسلام جعفر جنتی گفت:مساجد این شهرستان با همکاری روحانیون ،ائمه جماعات و جمعی از نماز گزاران محترم برای ایجاد آمادگی بیشتر و استقبال از این ماه پر برکت غبار روبی شدند .

مراغه – پایگاه خبری رصد – حجت الاسلام جعفر جنتی رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت :اداره اوقاف در ایام مبارک رمضان برنامه های متنوعی از جمله برگزاری محافل انس قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی از جمله مصر، جلسات ترتیل قرآن و آموزش حافظان قرآن و همچنین برگزاری نمایشگاه های کتاب، عکس و پوستر در مساجد تدارک دیده است.

وی اظهار کرد : در راستای تکریم نیازمندان و ایتام در ماه رمضان، برای سه هزار نفر نیز مراسم ویژه افطاری تدارک دیده شده که عمده این افراد را نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان تشکیل می دهند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با اشاره به اینکه طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در امامزادگان این شهرستان برگزار می شود، ادامه داد: امامزاده سیدمحمد (ع) هر روز قبل و بعد از نماز ظهر پذیرای روزه داران برای برگزاری سخنرانی علما، جزء خوانی قرآن کریم و محافل انس با قران است.

انتهای پیام/