سرهنگ پاسدار رضا سامی گفت : بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در این ایام در اماکن مختلف و پایگاه های بسیج این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه مراغه روز شنبه در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در مراغه افزود : رزمندگان اسلام با شجاعت،ایثار،ولایت مداری برای جامعه بشریت درس ایثار و مقاومت را ارمغان آورده اند.
وی اضافه کرد: احیای فرهنگ جهاد و شهادت از برکات این انقلاب بود که خداوند به وسیله آن انقلاب را بیمه کرد، ملت ایران همیشه مدیون از خودگذشتگی شهدا و جانبازان خواهند بود، هفته دفاع مقدس روزهای پاسداشت ایثار بی دریغ جان ومال در راه اعتلای دین ومیهن ،ویادآورحماسه و رشادت های حماسه سازان بی ادعای وطن است
وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در مراغه افزود: بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در این ایام در اماکن مختلف و پایگاه های بسیج این شهرستان اجرا می شود.
وی ادامه داد: رژه نیروهای مسلح ، ویزیت رایگان کلینیک سپاه، زنگ ایثار و مقاومت، آیین های خاطره گویی توسط رزمندگان، یادواره های شهدا، کارگاه های ترویج سبک زندگی اسلامی و امر به معروف از جمله این برنامه هاست.
وی اضافه کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا و افتتاح خانه های محروم همایش بزرگ رزمندگان ، پیاده روی خانوادگی و … از سایر برنامه های فرهنگی این ایام است.

انتهای پیام /