مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : دشمن به خوبی پی برده است که کانون گرم خانواده ایرانی خنثی کننده تمامی نقشه های آنان است و لذا تمام تلاش خود را برای از بین بردن خانواده ایرانی انجام می دهد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام رحیم علی طالعی در همایش میلاد کوثر که پیش از ظهر امروز در سالن آزادی مراغه برگزار شد گفت : جایگاه زن در خانواده اهمیت بسیار بالایی دارد که با کم‌ارزش جلوه دادن آن به‌طورقطع جامعه بیشترین صدمه و خسارت را خواهد دید.

وی با اشاره به اقدمات  غرب برای از بین بردن قداست زن ایرانی و جایگاه مادری، عنوان کرد: غرب بیشترین شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان را رایگان بر آسمان ایران قرار داده که همه آنها در طول شبانه‌روز 300 خرده‌ای ساعت برای ایران برنامه می‌فرستند به‌عنوان‌مثال رادیو بی‌بی‌سی برای ما ایرانی‌ها مجانی خبررسانی می‌کند اما از کشور خود مالیات می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه خاطرنشان کرد : دشمن تلاش میکند قداست مادرانه را از زنان ما بگیرد و شخصیت ابزاری زنان غربی را جایگزین آن کند.

وی تصریح کرد : اصل و رکن خانواده مادر است اگر جایگاه مادری را در خانواده از بین ببرند به‌طورقطع راحت دختر و پسر ما را با خود همراه کرده و جامعه را نابود می‌کنند.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد : حجاب و عفاف یکی از سنگر های مهم و مستحکم دین مبین اسلام است که به برکت انقلاب اسلامی در ایران اسلامی احیا شده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه نباید اجازه داد به راحتی حجاب را از سر زنان ما بردارند گفت : برای حفظ این حجاب خون هزاران شهید گلگون کفن به زمین ریخته است و نباید دختران و زنان ما  فریب تبلیغات غرب و شرق را خورده و خود را ارزان دستمایه آن‌ها قرار ندهند.

انتهای پیام /